måndag, mars 27, 2017

En helt fantastisk dag!!!

Idag var första dagen sedan sjukskrivningen i början på december som jag kände mig helt som vanligt. Jag var pigg, glad och helt utan hjärtklappning eller tryck över bröstet. Hjärnan kändes klar igen och inte tung och okoncentrerad. Såå himla härligt!

Fick mycket gjort på jobbet och jobbade till och med lite extra. När jag kom hem tvättade jag fönsterna på baksidan, åt sedan lunch och gick en promenad med tjejerna och tvättade sedan fönsterna på utsidan på framsidan. Hann dessutom med lite småfix innan Henke kom hem. Då gick vi en långpromenad med tjejerna och kollade till avverkningen som nu inletts på allvar.

Hann också med att prata med han som kör skördaren så han kommer att ta ner 15 tallar på vår gård. Så efter promenaden med tjejerna så lossade vi på stängslet. I morgon ska vi rulla undan en sträcka av stängslet så att de kommer in på baksidan. Bara att hålla tummarna för att de klarar att fälla träden utan att skada huset, lusthuset, lyktorna eller resten av stängslet.

Behöver jag säga att jag däckade vid 21:30-tiden?

Inga kommentarer: