fredag, mars 17, 2017

Bilbytardag och tydligt vårtecken

Gjorde bara tre timmar på jobbet idag då det kom bilspekulanter redan klockan 10:30. De åkte från Sollefteå och skulle vidare så därför ville de komma relativt tidigt.

Jag gick en promenad med hundarna medan Henke visade bilen och de åkte en provtur. Under promenaden noterades ett tydligt och härligt vårtecken då fyra tranor flög in och landade på täkten u Fiskeby.

Det blev bilaffär så när vi skrivit papper och de åkt så åkte vi in till Bilelektro och hämtade den nya bilen. Kul med ny bil!

Jag hade fått väldigt ont i huvudet så jag åkte hem och la mig medans Henke åkte tillbaka till jobbet och gjorde några timmar till.

Hade piggat på mig hyffsat när Henke kom hem så då gick vi en promenad med tjejerna igen sedan blev det Pizza till middag idag. Köpte på ett nytt ställe å de hade verkligen enormt stora pizzor så både jag och Henke blev så mätta att vi båda somnade framför tvn redan vid 21-tiden.

Inga kommentarer: