fredag, juni 20, 2014

Annorlunda Midsommar

Vaknade tidigt. Hade lite ont i skallen så vi tog det lugnt. Efter frukost och en promenad med hundarna åkte vi ner på stan vid 10.30-tiden. Handlade kött och svängde förbi McDonalds och köpte en Frappe. Tog sedan en tur ut på Hölick.

Kände mig trött och la mig och vilade en stund. Somnade på stört fram till lunch så blev silltårta.

2014-06-20 13.27.32

Efter maten tog vi en långpromenad genom byn och då fick jag jag så fruktansvärt ont i magen. Efter en och en halv timma hade jag så ont att jag låg som en fällkniv i soffan. Inget midsommarfirande för min del altså.

Vid 18-tiden fick jag i mig lite blöta och en korvbit men hade fortfarande magknip till och från. Tråkigaste midsommaren ever kan jag meddela. Hoppas bara att det inte blir nått mera. Mådde lite illa tidigare men det har i alla fall gått över.

Så imponerad över hur lugna och harmoniska hundarna är. Märks inte att de är fem stycken annat än när det kommer nån eller vi kommer hem.

2014-06-20 19.42.48

Inga kommentarer: