onsdag, juni 11, 2014

Jabber på mh

Mycket hund denna veckan men sen blir det semester för både mig och hundarna. Nä, jag kommer att jobba några veckor till men när det gäller hundträning så blir det nog lite sommarsemester.

Idag följde jag med Lisa och Frida till Ockelbo för att filma och se Jabber genomföra sitt mh. Det är verkligen hur intressant som helst att kolla på mh även om det inte är ens egen hund.

Jabber genomförde sitt mh sist för kvällen och vi hann även se en schäfer. Mycket intressant som sagt!

Även idag blev det åska och ordentligt också. Blixtrade väldigt mycket mellan Njutånger och Hudiksvall men det slutade i stort sett när jag kom hem vilket var tur för jag var i behov av dator för att skicka iväg lite handlingar. Behöver jag säga att jag även idag somnade som en stock!?

Inga kommentarer: