måndag, juni 16, 2014

Bakis

Ja inte i den meningen man normalt menar… Gick rätt bra att stiga upp vid sextiden och jobbar fram till lunch men sen… Åhhh herre gud var trött jag blev. Tack vare Maria som gick och köpte goda chokladbitar piggade jag på mig lite och lyckades hålla igång fram till strax efter 16.

Åkte och lämnade tillbaka buren som jag lånat av Anna och åkte sedan hem och gick en promenad med tjejerna. Gick runt Nordenholm och sedan lite i skogen där Humla fick några markeringar.

När jag kom tillbaka till gården vattnade jag i lusthuset medan Henke klippte slänterna på gården med trimmern. Krattade gården från allt gammalt gräs samt slänterna som Henke klippt. Nu ser gården lite mera välvårdad ut men det börjar redan vara dag att klippa igen….

Käkade middag och satte mig sedan och uppdaterade hemsidan och bloggen med alla bilderna vilket tog sin tid. Klar klockan 22:30 å då hade Henke redan sovit i nån timma och jag somnade direkt.

Inga kommentarer: