måndag, juli 14, 2014

Resdag och ostadigt väder

Varmt men ostadigt väder idag så det passade perfekt för oss att börja bege oss hemmåt igen. Stannade först på Ica och köpte palt, tog en tur förbi Svartudden för att se vårt gamla hus och sedan bar det av. Stannade till på MAX i Övik och rastade hundarna och käkade lunch. Kunde heller inte låta bli att stanna till på Fjällräven/ Naturkompaniet Outlet och gjorde fynd. Både jag och Henke köpte kängor. Jag har velat köpa nya Meindl varje år men tycker det är för dyra. Idag fick jag dem för knappt halva priset så då kunde jag ju inte låta bli!

2014-07-14 17.13.21

2014-07-14 17.08.31

Var väldigt trött när vi kom till Hudik. Blev en pizza ur frysen till middag efter att vi gått en promenad med hundarna och packat upp.Hamnade sedan i soffan och somnade nog tämligen snabbt skulle jag tro…

Inga kommentarer: