söndag, juli 13, 2014

Sista dan i Piteå

Vädret i Piteå har verkligen varit bästa tänkbara. Har som mål att alltid gå upp på berget när jag är hemma på sommaren men i år blev det inte av. Värmen och alla mygg och bromsar satte stopp för det men å andra sidan så jag inte badat så mycket på många många år. Vi låg i totalt flera timmar varje dag och det var verkligen inte ett dugg kallt.

Idag hade det blivit lite lägre vatten och det hade bildats en lite sandbank ute i vattnet. Dit tog jag med en stol och satte mig. Coolt va?

2014-07-14 10.36.16

Hade tänkt åka in till stan på kvällen och ta en liten pubkväll men trots fina sommarkvällar så höll alla Piteås krogar stängt.Hur kan man göra nått så dumt i en sommar och turiststad som Piteå? Dåligt tycker jag!!!

DSC_2051DSC_2052DSC_2053DSC_2055

Vi stannade istället på stugan och såg fotbolls VM-finalen mellan Tyskland och Argentina som Tyskland slutligen gick segrande ur efter nästan 30 minuters förlängning.

Henke och Pappa försökte lösa dataproblem och jag och mamma satt och snattrade fram till 02:15. Snark sa det sedan snabbt när vi gick ut och la oss… Blinkar

Inga kommentarer: