söndag, juli 27, 2014

Seg som kola

Kände jag mig idag. Inte pga. gårdagen men pga. värmen. Sovmorgon till 10, uppdaterade bloggen och åt frukost på altanen. Inte förrän närmare 2 kom vi ut på en promenad med hundarna. Neo var ovanligt pigg så vi gick genom hela byn och tillbaka. Åkte sedan ner på Åhléns en sväng då jag hade tänkt köpa en ny bikini men alla var slut i min storlek.

Käkade lunch på Mc Donalds och handlade på vägen hem.. La mig i soffan när jag kom hem. Trött som sjutton men sov ändå inte riktigt blev bara seg.

Såg lite tv och gick sedan ytterligare en promenad med vovvarna runt 19-tiden. Klockan 20 blev det tacomiddag på altanen. Inte lika soligt väder längre men fortfarande varmt. Åt ute och satt ute och kollade på tv genom fönstret… Blinkar

Seg dag i dag. I morgon ska vi försöka oss på lite hundträning och dessutom är det ju vardag så vem vet. man kanske tar sig ner på stan också och shoppar lite.

Inga kommentarer: