tisdag, september 15, 2015

Effektivitet …

Hade en del planerat idag men det blev en massa annat istället. Ja lite av det jag planerade blev också gjort…

Idag kom byxorna från Fritidsfabriken och de satt verkligen perfekt både mina och Henkes…

Efter jobbet gick vi en promenad med vovvarna och sedan tog vi rätt på duvorna. Filéer i frysen och vingar på dummiesar. Perfekt! Nu har jag gås, and och duva i frysen. Å så kantareller och blåbär förstått! Naturen ger mycket i år!

Tvättade en maskin och beställde pizza till middag.

Efter middagen blev det dessutom kloklippning på Vinna. Det är så härligt! När jag tar fram klotången och sätter mig på mattan i hallen så kommer hon och lägger sig hos mig. När jag klippt klart och kelat med henne så ligger hon kvar och bara myser….

Idag fick jag en riktigt fin bild på Humla men tyvärr får jag inte använda den ännu. Kan bli en fin bild på nått tidningsomslag så småningom. Hoppas hoppas….

Inga kommentarer: