onsdag, september 30, 2015

Genrep

Hyperstressigt på jobbet idag. saker dök upp hela tiden trots att jag var fullbokad så fick inte alls gjort det jag hade hoppats på. I morgon lär det bli lika dant.

Efter jobbet träffade jag Anna vid Idsjön-Bodsjön för ett genrep med vilt. Körde ett regelrätt tollinjaktprov med tolling, passivitet, två markeringar på vatten, ett sök, ett riktat närsök och en avslutande landmarkering. Å banne mig inte en enda gång försökte hon sig på att äta upp änderna. Jag är glad med genrep har gått bra tidigare och sedan skiter det sig igen när det blir prov. De kommer upp mellan varven, det kan vara på träning men det kan lika gärna vara på prov. Hoppas verkligen att vi kan få till det vid prov den här gången.

Väl hemma blev det middag, kycklinggratäng och pasta. Packade inför Pitetrippen och inför festen i morgon.

JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT!!! God´natt!!!

Inga kommentarer: