onsdag, september 02, 2015

Första gympapasset för i år

Hösten kom med besked idag. Helt plötsligt var det blåsigt, regnigt och mörkt. Usch och fy för den period som snart infaller innan snön kommer. Snart kommer man inte att kunna träna på vardagkvällar längre utan får lägga träningstid på helgerna istället. Men snön får gärna lysa med sin frånvaro tills i december för då vill jag ha vitt och fint… Blinkar

Idag efter jobbet så gick jag, EvaLotta och Anna ner i träningslokalen i källaren och genomförde ett cirkelträningspass. 7 övningar, 45 sekunder på varje övning. 30 sek vila och sedan gjorde vi om de 7 övningarna 4 ggr. Bra snabb träning under 40 minuter. Jobbigt när det är första gången och träningsvärk kommer det med all säkerhet att bli också…

Hade funderingar på att springa idag men den funderingen kändes inte motiverad när jag kom hem så istället tog vi en promenad på 4 km med hundarna. En varm dusch och 20 minuters välgörande massage i bubblet tog jag mig också tid till…

11879271_10206375455978919_8989148828026630028_o

Kvällen i övrigt spenderades med middag och sedan broschyrgenomgång. IKEA-katalogen, Bonprix-katalogen och Jotex… Blinkar

Inga kommentarer: