fredag, mars 18, 2016

After work

Inte mycket till röst idag men ingen feber och inge täppt i näsan så jag ställde in alla möten på jobbet och bestämde mig för att bara sitta och skriva hela dagen. Skulle också försöka vara tyst så mycket som möjligt men det blir ju alltid si sådär med den saken.

Åkte hem till hundarna på lunchen. Inge vidare aptit så jag drack bara lite buljong till lunch. La ett sök i skogen vid längst med vägen där det blivit barmark så fick hundarna arbeta lite utan att jag behövde anstränga mig.

Direkt efter jobbet klockan 16:15 hade vi bokat bort på Manis. Vi blev bara 6st men trevligt ändå att komma ut lite.

Direkt efter maten kom Henke och hämta mig. Han hade ätit middag hos Katarina och Jonas eftersom Jonas fyllt 40 år. Jag anlände lagom till efterrätten. Supergoda glassmarängbakelser!

När vi kom hem var både jag och Henke trötta så vi somnade tidigt. Henke kände sig inte heller pigg så vi får väl se om han blir sjuk igen. Han var ju sjuk för inte så länge sedan.

Inga kommentarer: