måndag, mars 21, 2016

Hundträningstorka och aprilväder

Totohallen är utstädad precis när vädret är som värst. Riktigt aprilväder med snö och slask. Det är för mycket snö i skogen för att köra träning å samtidigt är skoterspåren för mjuka för att gå i nu när det töat och snöat den senaste tiden. Det blir promenader efter en slaskig grusväg men det är inget roligt alternativ. Försöker istället hålla mig till några få upptrampade stigar i skogen där hundarna inte blir så skitiga.

Henke är fortfarande sängliggande i feber men han fixar i alla fall maten medan jag går med hundarna och det är väldigt uppskattat.

Jag är inne i en period då jag är väldigt trött. Det enda som hinns med och orkas med på kvällarna är fixet med hemsidan. Tänk att det ska ta sån tid! Sitter hela kvällarna och hinner inte med nått annat. Borde verkligen ta tag i städning men det kanske hinns med till helgen då det blir långledigt. Vi får väl se! Finns det roligare grejer att göra så kommer nog städningen snabbt att rationaliseras bort skulle jag gissa.

Inga kommentarer: