fredag, mars 04, 2016

Första inlägget med windows 10

Igår gjorde jag slag i sak och uppdaterade min dator till windows 10. Har sett så många inlägg om strul men också många som upplever det som väldigt bra så jag har dragit mig länge för detta. Jag har en ny dator sedan några månader men först nu installerade jag den senaste versionen av Windows men än så länge är jag positiv. Har funkat perfekt!

Dagen bjöd på en resa till Hassela med några inspektioner tillsammans med Maria.

Vädret var fruktansvärt tråkigt så det blev en kort promenad med tjejerna på lunchen men efter jobbet blev det lite F-träning och en 3 km promenad i alla fall.

Firade helgen med en drink och ett härligt dopp i badet. Det var några veckor sedan sist men vädret är ju milt om än regnigt/snöigt så då passar det bra att njuta av ett varmt bad.

Inga kommentarer: