lördag, mars 19, 2016

Hemsidesfix och födelsedagsmiddag

En riktigt lugn morgon då jag blev sittande vid datorn för att äntligen börja fixa med nya hemsidan.

Efter frukost tog jag med tjejerna på en promenad till stan för att hämta bilen. Henke hade fått feber så han var sängliggande.

Vädret var urtråkigt så hundarna blev väldigt skitiga efter promenaden.

Ytterligare lite hemsidesfix på eftermiddagen och sen, efter en dusch så åkte jag in till stan på middag till Lasse och Birgitta eftersom Lasse fyllde 71 år idag. Henke orkade inte hänga med så jag åkte själv. Katarina, Jonas å barnen var också där och sen kom Anders och Maggan och Sune och Anette efter middagen. Eftersom jag ska upp tidigt i morgon och hostan gör att jag inte är så pigg så åkte jag hem vid 22-tiden och gjorde tidig kväll.

Inga kommentarer: