torsdag, mars 17, 2016

Prova på att köra fyrhjuling

Har haft lock för öronen i flera dagar nu men idag var nog värsta dagen. Tar så mycket på krafterna att jag var tvungen att lägga mig och vila 30 minuter på lunchen för att orka åka tillbaka till jobbet.

Direkt efter jobbet åkte vi och provkörde fyrhjulingar. Vi har tittat på sådana länge så idag slog vi till och beställde en. Tar väl några veckor innan den kommer.

När vi kom hem blev det en promenad med tjejerna genom byn. Grått och tråkigt men plussgrader i alla fall.

Hade så ont i skallen när jag kom hem att jag var tvungen att lägga mig. Henke fixade middag å jag käkade lite men gick och la mig igen. Låg och sov hela kvällen. Kombinationen huvudvärk och hosta är verkligen ingen bra kombination. Hoppas att jag får sova i natt.

Inga kommentarer: