onsdag, mars 09, 2016

En dagstur till Stockholm

Idag inleder vi nästa etapp av ärendet Iggesunds hårdkrom –Rivning och sanering. Ett inledande möte för att diskutera upplägget genomfördes därför idag på Holmens huvudkontor i Stockholm.

Vårt tåg anlände ett tag före mötet skulle börja så jag och Jonas hann gå en promenad ut till Skeppsholmen och Junibacken. På den turen hann vi uppleva poliskontroll efter Strandvägen, poliser och hovets hästar som var ute och trafiktränade samt ett underbart vårväder. Vilken skillnad det är på Hudiksvall och Stockholm.

Mötet förlöpte mycket bra och när det var avslutat promenerade vi mot stationen igen. Slank in på XXL och fyndade där långfärdsskridskor till mig och Henke på Rean.

På station fick vi “njuta” av Anna-lotta Larssons skönsång medans vi intog en milkeshake i väntan på tåget.

12791092_10207454872923668_5240171113712956982_n

Såklart blev tåget försenat så jag kom inte hem förrän id 20-tiden. Lång dag då jag steg upp 04:45.

Middag, lite tv-titt och sedan somnade jag, som vanligt, framför tvn.

Inga kommentarer: