tisdag, mars 01, 2016

Vinna ögonlyst UA

Hade beställt tid för ögonlysning av Vinna till idag. De fick därför följa med i bilen även idag. Klockan 10 var jag på kliniken och jag tror de flesta hundmänniskor jag känner var där samtidigt. Hur som helst var resultatet på Vinnas ögon det bästa tänkbara. Fanns ingenting att anmärka på där!

12512275_10207397335005256_6160975827546947032_n

På lunchen fick tjejerna följa med på ytterligare en stadspromenad. Jag och EvaLotta tog en promenad efter hamnen då det fortfarande är soligt och fint väder.

Det är nog sista veckan vi kan träna i inomhushallen denna veckan. Möjligen kan vi hinna med nån träning nästa vecka men då ska våra grejer ut från hallen så vi får se. Idag hade jag i alla fall kommit ihåg att ta med tikskyddet till Humla så att även hon fick komma in och träna. Även idag kändes det som att tjejerna var väldigt duktiga. Jag var däremot väldigt trött och hade dessutom lite ont i skallen så jag åkte hem rätt tidigt. Kort och effektiv träning blev det i alla fall.

Väl hemma däckade jag i soffan tills Henke väckte mig med middag. Lyxigt och väldigt god middag dessutom. Kycklingbiffar med spenat, ädelost och bacon.

Inga kommentarer: