söndag, mars 06, 2016

Sjukdag

Vaknade och kände mig seg men eftersom det är Vasaloppet idag så får man vara lite seg. Placerade mig därför i soffan för att titta men oj vad trött jag var. Lyckades i alla fall hålla mig vaken tills målgången då det var hög tid att gå ut en promenad med hundarna. Henke var ute och skottade av altantaket då snön är så tung nu när det är plussgrader. När snön var bortkörd med snöslungan gick vi ner på sjön en sväng och tog sedan en långpromenad så vi var ute ca 1,5 timma.

Väl inne igen kände jag mig helt slut. La mig och somnade och Henke väckte mig efter 3 (!!!) timmar. Tog feber och konstaterar då att jag har 38,3 i feber efter den långa vilan.

Blev en fortsatt lugn dag/kväll med middag och tv-titt. Trodde inte att jag skulle sova nått när jag gick till sängs men jodå! Jag somnade direkt!

Inga kommentarer: