söndag, mars 20, 2016

Utställning i Högbo

Fler bilder kommer

Idag var det dags för mig och Vinna att bege oss mot Högbo för årets första officiella hundaktivitet, SSRKs utställning i Högbo.

Jag och Anna träffades på McDonalds och köpte frukost för att sedan åka till Idenor där vi skulle åka med Kajsa. Anna skulle ställa Aslan åt Anna och sedan skulle en annan ställa Gizmo.

Vinna ställde jag i Jaktklass och hon fick Excellent vilket jag är glad över. Det var bara en enda tik och en enda hane som fick CK så det gör att jag blev ännu mera nöjd med ett excellent.

DSC_1295bDSC_1295cDSC_1297b

Gizmo var den hund som gick absolut bäst med Excellent och Ck

När jag kom hem fortsatte jag med hemsidan som strulade lite idag. Blev också en skogspromenad med tjejerna med lite markeringar men det snöade och hade börjat bli mörkt så det bara ett par markeringar till dem var.

Tacomiddag och sedan Mästarnas mästare och Springfloden på tv.

Inga kommentarer: