fredag, mars 06, 2020

En bra avslutning på veckan

Solen sken och det var flera plussgrader ute så jag kände att den här dagen fick gärna bli kort…

Jobbade på fram till lunch, övervägde att gå hem men bestämde mig för att göra klart det jag höll på med. Har äntligen tagit tag i förorenad mark objekt som rapporterades till länsstyrelsen. Jag blev färdig med det lagom till fikat så då bestämde jag mig för att göra helg.

Hundarna hade fått en promenad genom Håsta tillsammans med några kollegor. Promenaden avslutades med lite snöbus. När vi kom hem blev det en promenad bort till Lunkarbo som omväxling då både jag och Henke kom hem tidigt idag. Riktigt skönt!

Vi var dessutom slöa så vi åkte och hämtade pizza till middag idag och sen blev det en väldigt lugn kväll framför tvn.

Inga kommentarer: