fredag, mars 13, 2020

När man planerar att göra tidig helg

Full huggning på jobbet som vanligt och mycket prat såklart om Coronaviruset och hur det påverkar oss i vardagen.

På lunchen gick jag och Evalotta en promenad med tjejerna inne på Håstaby sen tog jag med tjejerna hem. Käkade lunch hemma och lämnade sedan tjejerna när jag åkte tillbaka till jobbet.

Tanken var att jag skulle sluta klockan 15:30 men en massa telefonsamtal ändrade det så jag kom inte från jobbet förrän 16:15. Innan jag var hemma hann klockan bli 16:45 och det var 51 minuter för länge. Såg i kameran att allt var lugnt hemma när jag åkte från jobbet men när jag kom hem så såg det ut så här i köket…

När vi röjt upp så tog vi tjejerna på en promenad och sen lagade vi Ceasarsallad till middag men först tog vi en kopp glögg för det var lite ruggigt ute.

Nu blir det helg men utan de aktiviteter som var planerat såsom utställning i Högbo och Robert Gustavsson på Aktivitetsfabriken.

Inga kommentarer: