måndag, mars 23, 2020

Ny osäker vecka

Veckan började med att min inspektion idag blev inställd. Då passade jag på att boka tid för klippning istället. Dels för att jag verkligen måste klippa mig men också för att det är väldigt lätt att få tid nu när många avbokar sina aktiviteter pga Corona. Jag var helt själv i salongen med en enda frisör där de vanligtvis brukar vara 4 stycken med kunder så det brukar i alla fall vara 8 personer i lokalen samtidigt…

Efter att jag varit hos frissan åkte jag hem och gick en träningspromenad med tjejerna som fick några markeringar och några dirigeringar var. Esset imponerade åter igen och Vinna gör det hon ska. För henne är övningarna ganska enkla.

Hundarna fick vara hemma på eftermiddagen när jag åkte tillbaka till jobbet.

Idag fick Henke besked om att att personalen korttidspermitteras från och med 23 april. Inga glada nyheter men vi får hoppas att läget återgår till det normala så snart som möjligt så att det inte mer långtgående effekter.

Inga kommentarer: