onsdag, april 08, 2020

Ännu en sjukdag

Känner av en ömmande känsla i  “lungorna” när jag går ut med hundarna och har vid några tillfällen haft lite feber men i övrigt känner jag mig inte sjuk. Vid vilken annan tidpunkt skulle jag ha varit på jobbet men i dessa Coronatider är det bara att ta det säkra före de osäkra och kan inte säga mycket annat än att det också känns lite skönt att bra slappa och vara hemma med hundarna.

Bestämde mig för att under sjukperioden och kommande påsk ledighet skulle fokusera på 4 saker, Närsök. stopp, fotgående och kanske vilt. I går var det närsök och stopp och idag blev det fotgående och stadga samt närsök.

På seriefronten blev det säsong 2 av serien Blood idag.

Promenad med Henke och tjejerna på eftermiddag och sen lugn och skön kväll.

Inga kommentarer: