måndag, april 20, 2020

Hemmavecka

I veckan är det jobb hemma som gäller. Fram till fikat satt jag i vardagsrummet och sen satt jag i köket istället. Funkade fint och förvånansvärt många som ringde. Känns som att det varit tys på telefonen den sista tiden men idag vände det verkligen.

På lunchen blev det en promenad i skogen och så passade jag på att busa i vatten igen. Hundarna fick ligga ute i solen med mig och torka i sina frottétäcken.





Lunchen intogs ute på altanen och sedan satt jag ute och jobbade i en dryg timmar. Riktigt varmt och härligt väder.

När Henke kom hem blev det promenad genom byn och sen grillade vi hamburgare och satt ute på altanen och åt middag för första gången i år.

Idag kom även solstolarna och ljuslykterna vid poolen ut samt dynlådan då vi ju ville sitta mjukt.

Inga kommentarer: