fredag, april 17, 2020

Helg med inledande huvudvärk

Jobbade på som vanligt och idag på eftermiddagen var vi rekordfå på plats på miljökontoret, bara jag och EvaLotta men det gick också bra. VI jobbade på fram till strax före kl 16. Hundarna fick vara i hundgården en timma idag på eftermiddagen och det funkade fint. Då passade jag på att sitta i Ann-Sofies rum så hade jag full koll på dem.

På vägen hem stannade jag och hämtade 5 kg räkor som vi beställt och dessutom åkte jag och fyllde på hundmatsförrådet innan jag åkte hem.

Väl hemma blev det en promenad med tjejerna då de även fick ett sök med minidummiesar.

På kvällen köpte vi hämtmat från Manis. De har ju mest olika burgare och det kan jag säga. De är goda på plats men den maten ska man äta direkt och inte ta med hem.

När vi satt och käkade kom huvudvärken krypande och redan klockan 21 var det kört. Fick panikhuvudvärk och det var bara att kasta in handduken och hoppas att det skulle ge med sig med hjälp av sömn.

Inga kommentarer: