torsdag, april 09, 2020

Jobba hemma

Eftersom jag inte hade några feberhöjningar igår så bestämde jag mig för att jobba hemifrån idag. Fick massor gjort trots att det blev några Skypesamtal med kollegor.

På förmiddagsfikat gjorde jag botten till en läk och laxtårta som jag sedan gjorde färdig på lunchen.

Då gick jag också en sväng med tjejerna som även idag fick lite träning på promenaden.

När Henke slutade åkte han och handlade och jag åkte upp till skjutbanan och gick ut två spår på 5-600 meter vardera. Hämtade sedan Henke som kommit hem å så gick vi en promenad vid skjutbanan innan de slutligen fick gå sina spår. Nu var verkligen hundarna nöjda.


Vi inledde påsken med lite sill och nubbe till förrätt. Åt sedan lax och räktårta, lax och avokado och räkor mm.

Riktig plockmiddag blev det idag.

Inga kommentarer: