onsdag, juli 28, 2021

Tillbaka på hemmaplan

 Efter frukost, hundpromenad, OS-koll så drog vi med oss husvagnen hem igen. Den här gången var det inte lika mycket att packa upp och vi kunde ta tjejerna på en promenad när vi kom hem och sedan duscha och slappa. 

Jag förstår inte varför jag känner mig så stressad trots att det är semester. Känns i kroppen som att jag är nervös hela tiden. Tack och lov har i alla fall huvudvärken uteblivit några dagar nu.

Jag och Anna träffades och körde ett WT med tjejerna. Avslutade med att testa lite vilt med Esset igen och den här gången kändes det inte lika lovande. Måtte det inte bestå till provet på torsdag. Övningarna i övrigt gick fint för både Esset och Vinna.

Till middag blev det en god sallad med lufttorkad skinka, melon och halomi vilket egentligen skulle varit moussarella men det blev gott i alla fall.



Inga kommentarer: