torsdag, juni 05, 2008

Dagen efter och riktigt riktigt varmt!!!

Sov riktigt dåligt och vaknade vid 5 och kände att jag verkligen inte mådde bra. Illamående och ont i huvudet. Sprang på toa stup i kvarten och kunde inte sova.... När de andra klev upp runt 9 var jag fortfarande dålig så jag la mig inne i mammas säng istället eftersom det var betydligt svalare där.

Vid 12-tiden hade jag piggat på mig och kunde äta frukost. Slänga mig i solen kunde jag dock inte göra förrän vid 13:30. Det var riktigt varmt så jag var riktigt modig och doppade mig när vi var ute och gick längst stranden. Kändes något varmare i vattnet idag men varmt var det definitivt INTE!!!

Pappa, Lasse och Henke fixade ut bryggan, ett jobb som tog hela dagen och resulterade i att både Lasse och Henke brände sig på ryggen. Samtliga badade dock efter arbetet och jag tog mitt andra dopp för dagen innan jag duschade.






Kände mig småkrasslig hela dagen och hade ingen riktigt aptit. Åt grillat idag med greksallad och potatisgratäng.

Inga kommentarer: