tisdag, juni 10, 2008

Läget förkylt å absolut inge jobb!!!

Ja jobb blev det igår men gick som sagt hem vid 15-tiden. Idag vaknade jag och var helt täppt i nästan så jag blev hemma. Tror inte att jag har nån feber men har inte kollat. Känner mig så pass risig i alla fall så det spelar liksom ingen roll.

Dagen blev rätt tråkig. Satt en hel del vid datorn, kollade på lite tv och sov en hel del. Det regnade och åskade rejällt en stund mitt på dan så jag undrar hur det gick med jobbutflykten som skulle vara idag?

På kvällen efter att ha tagit bilen upp i skogen för att hundarna skulle få springa av sig lite såg vi Fotboll. Det är praktiskt att ta bilen till skogen på så vis kan hundarna springa maximalt medans jag inte hehöver gå nästan någon ting alls. Körde några dirrigeringar också men bara synliga utlagda åt lite olika håll. Hmm Humla har blivit lite övertänd tror jag, även idag pep hon vid skicken... Måste ta tag i det nu eftersom hon ju pep vid skick även hos Falkeland tidigare i vår. Måste bara se till att bli frisk först...

Hur som hellst så kom Henke hem precis när matchen började... Tur för han för Sverige vann ju, 2-0 mot Grekland!

Inga kommentarer: