måndag, juni 30, 2008

Sista jobbveckan

Tjoho, det här är nästan bästa veckan på året. Sista veckan och hela semestern kvar!

Dagen som sådan bjöd på huvudvärk och lite allmänt dålig i magen men tror att det mest berodde på den vätskeförlust som blev igår och dessutom att jag inte åt nått under hela gårdagen.

Efter jobbet blev det lite ytterligare inhandling av sånt vi inte fått tag på i helgen. När vi kom hem somnade både jag och Henke i soffan en stund. När vi väl vaknade tog jag med hundarna på en promenad upp i skogen. Usch va mycket mygg det blivit!!!

Henke sågade till bräder som vi ska byta ut men tyvärr kunde vi inte måla dem idag eftersom vitfärgen torkat sedan sist vi målade. Ja aj blir nya inköp i morgon altså...

Fixade lasagne och åt det och såg sedan tv resten av kvällen. Ja i alla fall Henke, jag hade mest ont i skallen...

Vi kom oss i alla fall för att beställa lite grejer från Net on Net så nu ska jag invänta ett nytt objektiv till kameran, ett 70-300 blir det denna gång.

Inga kommentarer: