måndag, juni 02, 2008

Stadsdag

Idag blev det en lugn start på morgonen. Steg upp klockan 9 och gick ut med Humla en kortis. Gick sedan hem och såg lite nyhetsmorgon innan frukost. Slappade fram till lunch då vi åt lite palt till lunch innan vi åkte till lägenheten igen. Jag lämnade Humla där tillsammans med mamma och pappa å så gick jag ner på stan.

Gick igenom de flesta butikerna och shoppade ett par shorts, en skjorta och två t-shitar. Några skor eller klänning för det bröllop som vi ska på senare i sommaren hittade jag däremot inte.

Vid 14:30 tiden gick jag tillbaka till lägenheten och fikade och monterade lite askar innan jag tog en promenad med Humla hem till huset igen. Då hade mamma och pappa hunnit hem så vi hoppade in i bilern och tog en sväng till stugan för att lämna lite grejer.

Väl hemma igen blev det en skön dusch och middag.

Inga kommentarer: