onsdag, oktober 10, 2007

Piggelin

Neo sov oroligt i natt, han gillar verkligen inte att ligga med en tratt utan roar sig med att hoppa upp i sänngen till mig hela tiden. Jag får en splittrad sömn och smällar i ansiktet så det är inte särskilt angenämnt!!! I övrigt är han förvånandsvärt oberörd och verkar inte särskilt hämmad av operationen. Han tar varje chans i världen att springa lite. De chanserna uppstår bara inomhus ex. när han ska gå upp för trappen eller när det plingar på dörren och han springer dit.

Efter jobbet idag gick Henke en koppelpromenad med Neo medan jag tog bilen upp i skogen och sprang en 4,5 km runda med Humla. Börjar bli tätt mellan viltkänningarna nu, idag mötte vi en hare mitt i älgjakten!!!

Efter maten somnade jag rätt omedelbart i soffan. Första gången på länge som jag sover i soffan och nu är det två dagar i rad. Jag skyller p Neo som inte låter mig sova.

Inga kommentarer: