torsdag, oktober 04, 2007

Styrketräning

Idag är det första dagen som jag tränat igen efter att jag däckats av förkylningen. Halsen är inte helt OK ännu så jag kommer inte att springa nått denna vecka däremt styrketränade jag idag, kändes bra! Vikten har fortsatt nedåt så just nu är facit minus 7 kg(!!!) sedan jag började mitt "nya liv". Ett par kilo till sedan är jag nöjd, då gäller det bara att hålla vikten också *hihi*

Annars har jag jobbat på som vanligt idag och efter jobbet gick jag en sväng med hundarna uppe i skogen. Ingen träning idag, blir lite varannan dag nu... Få se om jag hittar på nått i morgon kväll för på lördag ska vi bort så då blir det ingen hundträning och sedan på söndag är det ju dags att styra bilen med mig och Humla i mot Gustafs och TJP:t där.

Inga kommentarer: