tisdag, oktober 02, 2007

Resultatlista

Har sett att folk efterfrågar resultatlistor från Tollingjaktprovet i Södertälje den senaste helgen så här kommer den, hela listan:

NKL
1:a pris HP !!!
Agrosofens Menuetta

2:a pris
SVCH Sävikens Bumblebee af Nema
Alianca-Tagra
SVCH Vildandens Digby-Cikoria af Tingcha

3:e pris
Lönnlövets Watt
Duck Dog's Maverick
Alfasi-Merlot
SVCH Tollarbos Flipp Molleson

0:pris
Agrosofens Calypso
Lönnlövets Kalori
Rödrävens Lagavulin
LP1 Flottatjärns Quiara på Bluenose
LP1 LP2 Lönnlövets Toffe
Digby Tollers Go-Go Frenzy
LP1 LP2 Rus N' Riv When You Came intomylife

ÖKL
2:a pris
Tollarbos Ducke Molleson
TJH Duck Dog's Honker
Tollartrollets Aramis

3:e pris
LP1 SU(u)CH Aktiviva's Mademosielle de Mox
SVCH SU(u)CH Tollarbos Vilja Alla Spirello
SU(u)CH Agrosofens Kastanjetta

0:pris
SU(u)CH Rödahunds Hitchin Lisa

Annars då... Jo idag har det varit lite av en återhämtningsdag. Eftersom jag sov lite dåligt i helgen och natten mellan söndag och måndag var jag rejält trött efter jobbet på måndag. Var dock tvungen att ta tag i att frosta av frysen inne och så småningom också ute. Frysen inne stod öppen en natt så den var verkligen isig så där var det ett stort behov av åtgärd. Frysen ute är lite isig men framförallt så kommer vi att fylla upp den med kött till helgen och då finns det ingen möjlighet att frosta av den förrän vid den här tiden nästa år så då blir det till att ta tag i den i morgon. Smidigt med två frysar när man ska frosta av den ena.

När frysen inne var tom så gick jag ut med hundarna i skogen. Nu blir det ju mörkt så tidigt nu så jag fick gå i rask takt. Gick en runda på 5 km mer hann jag inte innan det skymde men det kändes rätt lagom.

När jag kom hem diskade jag alla frysbackarna och torkade av inne i frysen. Henke kom hem från träningen vid 20-tiden så då blev det mat och sedan såg vi såklart CSI. Blev en tidig kväll, somnade som en klubbad säl och sov fram tills Henkes klockradio började spela Madonna klockan 05:40

Inga kommentarer: