tisdag, oktober 21, 2008

En rätt vanligt dag

Idag hände inget speciellt egentligen. Blev en inspektion på förmiddagen tillsammans med vår praktikant Marie.

Tog en stadspromenad på lunchen och sedan satt jag med taxorna för miljötillsyn på eftermiddagen.

Efter jobbet åkte vi och hämtade spegeln som jag beställt till Hallskåpet som vi fick av mamma och pappa. Satte upp den senare på kvällen med nu ska den torka i 24 timmar innan det är helt klart men det såg ut att bli bra.

Gick en kort promedan med hundarna på golfbanan. Hade med 10 tennisbollar som jag la ut ett sök med i en skogssluttning. Sedan skickade jag hundarna jäms med sluttningen. Neo fick först hämta 3 stycken, sedan Humla 5 stycken och så avslutningsvis Neo de 2 sista.

Henke fixade några sladdar som hängt olämpligt i hallen och när jag kom hem fixade vi en kycklingpaj.

Inga kommentarer: