onsdag, oktober 08, 2008

Mörker

Vilket mörker det är nu. Man hinner ju knappt hem innan det är alldeles svart!!! Idag blev det i alla fall en inspektion på Mickelssons partihandel tillsammans med våra båda praktikanter. Idag blev också vårt upphandlingmaterial klart så imorgon går det iväg å får vi se vad det kommer in för anbud på livsmedelsanalystjänster.

Hur som helst så åkte vi för att handla lite på Bygg Max efter jobbet. Jag åkte sedan iväg ut i skogen med hundarna medan Henke åkte tillbaka med släpet och började såga till stolp som vi ska använda till staketet.

Jag hann knappt ut i skogen innan jag hittade några kantareller men sen var det mörkt så det gick inta att hitta några kantareller... Bara att bege sig hemmåt för nu var det verkligen kolsvart. Å så tror jag förresten att det varit björn på platsen igen för flera träd var rivna...

Väl hemma blev det lite dirrigeringsträning för hundarna på bron och sedan gick jag in och fixade middagen. Kvällen spenderades i soffan framför tvn

Inga kommentarer: