torsdag, oktober 30, 2008

Såååå trött

Dagen på jobbet gick bara fint. Fick ovanligt mycket gjort då jag plockade fram alla akter till dem som jag ska skicka information om cisternbesiktning till. Var nog en 200 stycken skulle jag tro...

Hade också möte och planerade miljötillsynen för 2009 så nu har alla grupper skrivit ihop sin planering.

På lunchen gick jag en promenad med hundarna i skogen. Grått och tråkigt var det idag men det är ändå skönt att komma ut i skogen på dan för det är såå mörkt och trist på kvällen.

Har gjort ett test då jag tror att det är nått fel på min kamera. I tre dagar har jag nu slarvfotat lite i skogen på lunchen. Först med kameran och sigmaobjektivet med skylight-filter. Sedan kameran med nikonobjektivet och idag blev det sigmaobjektivet igen Utan Skylight-filter. Kanske presenterar resultatet i morgon. Håll tummarna att det är nått objektiv som är trasigt och inte kameran...

Efter jobbet blev det en sväng för helghandling på Ica och sedan när vi kom hem däckade jag. Är totalt slut och kroppen känns ordentligen tung. Undrar om det är förkylning på gång men jag känner inga tecken i övrigt på förkylning... ? Ja ja, den som väntar lär väl se....

Efter en kortare vilostund tog jag hundarna på en kortare skogspormenad i mörkret, var väl ute ca 40 minuter tror jag och jag vet inte hur många gånger jag höll på att stå på huvudet. Herrejösses vad halkiga rötter är den här tiden på året.

Kvällen spenderade jag under filten framför tvn

Inga kommentarer: