torsdag, december 03, 2009

Årets första julbord

Började arbetsdagen med en timmas styrketräning. Jobbade sedan på som vanligt och på lunchen bjög SKTF (facket) på lunch när vi hade avdelningsträff med diverse information. Enjättegod kcklingsallad bjöds det på så jag blev rejällt mätt,

På eftermiddan kom Eva-Lotta och hälsade på och bjöd på fika. Det är verkligen ordning och reda på henne. Inser att jag saknar henne en hel del å då inte för att hon bjuder på fika. Stämningen var så bra när hon var på plats...

Efter jobbet åkte vi hem å så gick jag som vanligt min sväng med hundarna och sen var det full fart att byta om innan det var dags att åka ner på stan igen. Träff med logen för att tillsamman äta julbord. Restaurangen var väl inte så skoj men maten var riktigt god.

Var hemma strax efter klockan 21 å då var jag rejällt frusen så jag försökte värma mig och somna i soffan framför tvn. Gick inte vidare, så snart jag somnat så skällde Neo så jag vaknade totalt 5ggr innan jag slutningen somnade för natten.

Inga kommentarer: