lördag, december 12, 2009

Stadsbesök och annat

Vaknade och hade lite ont i huvudet, mådde illa och frös så jag var helt övertygad om att jag var på G att bli sjuk vilket inte alls känns lockande just nu. Händer alldeles för mycket för tillfället så jag har helt enkelt inte tid.

Hur som helst så åkte vi ner på stan och gjorde bort det mesta av julklapparna, nu är det bara två små kvar... Gick också och åt en jättegod sallad på Fredrik & Micael å sen åkte vi och handlade mat inför kvällen.

När vi kom hem kom Lasse och Birgitta förbi och grattulerade till nya jobbet och Henkes skepparexamen med vardera 10 röda rosor så totalt 20 röda rosor. Vi fikade och när de åkte så var jag tvungen att lägga mig. Huvudet verkte som sjutton så jag försökte sova medan Henke monterade ihop lådorna till tv-bänken. Senare på kvällen gick jag en sväng med hundarna men först var jag över till Roland och Gunilla. Vi har så tur att Roland ska till Gävle i morgon så han kommer att köpa den sista hyllan till vår tv-bänk.

Låg ytterligare en stund å äntligen släppte huvudvärken så att jag kunde käka lite mat. Blev sen middag, 21:30 och eftersom det bara var skit på tv så satte vi på en gammal film istället. Först sorterade vi dock in alla CD-skivor och filmer så nu är de på plats i lådorna. Lite mindre grejer framme med andra ord men jag längtar tills tv:n kommer så att vi kan få upp vägghyllan.

Inga kommentarer: