onsdag, december 30, 2009

Skogtur och filmkväll

Dagen bjöd på fantastiskt fint väder så jag bestämde mig för att göra ett försök att ta mig upp i skogen. Förhoppningsvis är det nån skoter som kört upp ett lämpligt promenadspår för det är lite väääl mycket snö för att traska kring i skogen, 51cm enligt SMHI.

Hittade ett skoterspår över täkten men det gick tyvärr inte upp i skogen utan jag promenerade istället efter den ledlagda Dellenbanan där skotrarna kört. Turligt nog så var det några skotrar som kört upp i skogen så jag tog mig ut dit i alla fall. Här kommer bilder:


















Under tiden jag var ute och gick, totalt nästan 1,5 timmar så åkte Henke och handlade inför kvällen. Katarina och Jonas skulle komma och se film idag nu när vi har den nya tvn. Vi passade på att tillaga oxfilé och potatisgratäng så att vi skulle få lite god mat också.

Filmerna för kvällen blev några gamla filmer, Swordfisch och Pick of Destany. Blev en mycket trevlig kväll så här näst sista dagen på året.

Inga kommentarer: