tisdag, juni 29, 2010

Händelserik dag och semesterfoton

Idag var en händelserik dag som gjort att man är lite erfarenheter rikare. Jobbade på med smått och gott... Lite oljeläckage, lite döda hästar och halvårsrapporten till ekonomiavdelningen.

Var hem till hundarna på lunchen... Det var riktigt härligt ute +26 grader och sol... Är de nu man ska ha semester? Hoppas inte detta är allt för jag ska ju jobba ytterligare 2 veckor efter denna.

På eftermiddagen åkte jag hem, mådde inget vidare och när jag kom hem somnade jag en timma och sen satte det igång så det fanns tydligen en anledning till att jag inte mådde så bra. Henke fick gå med hundarna och först vid 21 började jag må bättre. Nu var det så sent att ingen av oss orkade göra nån mat utan vi köpte hämtmat på Ming istället.

Kvällen spenderades i soffan så nu finns korten från semestern inlagda på rätt dag för den intresserade

Inga kommentarer: