onsdag, juni 23, 2010

Skitdagar tar på krafterna...

Kort inlägg...

I stor sett heldag på jobbet idag så det blev lite möten och en koll inför den ekonomiska halvårsredovisningen som ska vara inne nästa vecka.

Annars var det en skitdag kort och gott. Skitdagar tar på krafterna men efter jobbet stack jag i alla fall iväg med hundarna till Kaffebönan så de fick ett sök och Humla några vattendirrigeringar som gick helt OK. Hon går fortfarande inte direkt i vatten utan jag måste säga ut innan hon går i men annars löser hon uppgiften snyggt.

Väl hemma åt vi räksoppa men sen däckade jag en timma i soffan. När jag vaknade njöt vi at årets första Svenska jordgubbar, Smaskens...

Hade svårt att somna på kvällen. Låg länge och funderade men nån gång efter ett måste jag i alla fall ha somnat.

Inga kommentarer: