fredag, juni 11, 2010

Underbart väder

När alla stigit upp åt de frukost, själv lyckades jag bara få i mig lite Yoghurt. Henke, Thomas och pappa åkte och lämnade tillbaka bilen i Pula stad medans mamma och barnen gick ner på stranden så jag fick det lugnt och skönt i rummet. Här kommer lite bilder från Pula hamn...
Till lunch lyckades jag få i mig ytterligare ypghurt så pass att jag blev så pass pigg att jag orkade hänga med på stranden och bada lite. Värmen var enormt, 32 grader i skuggan men det var väldigt skönt att kyla av skallen i vattnet.
Var tillbaka på rummet vid 16 å då blev jag liggande igen fram tills det var dags att duscha och gå ut och köka. Hamnade på en inte sååå mysig restaurang men de hade dock bättre mat än den igår. Tog en pepparstek i hopp om att få i mig mycket mat och salt för att bli av med huvudvärken men det lyckades väl sisådär. Kunde hänga med men så fort vi kom hem så gick jag och la mig igen.

Vi hade förresten bytt lite i lägenheterna. Första natten skulle Thomas och barnen ha en lägenhet och jag och Henke och mamma och pappa en 3 rummare. Nu bytte vi så att mamma och pappa istället delade lägenhet med Thomas och barnen å så fick jag och Henke en egen lägenhet. Kändes bra att ha någonstans att dra sig tillbaka när jag mådde så pass dåligt. Ingen att ta hänsyn till när jag sprang upp hela natten.

Kvällen avslutade i total förtvivlan då jag mådde sååå dåligt och hade såååå ont!!! Grinade och visste inte vart jag skulle ta vägen.

Inga kommentarer: