tisdag, oktober 26, 2010

Mörkare och mörkare...

Full fart på jobbet, på en vecka har dessutom ALLT gått sönder och då menar jag ALLT!!! Vi har totalt 3 skrivare på kontoret, en på lab och två i kopieringsrummet. ALLA Tre är nu trasiga och dessutom kopieringsapparaten så nu kan inte miljökontoret producera ett enda papper.

Efter jobbet åkte vi hem, hängde tvätt och gick sedan en promenad med hundarna. De fick också ett tennisbollssök men då blev det tvärmörkt. Kom hem vid 18:15 och då var det redan mörkt. På söndag ställer vi om klockan, då kommer det att vara mörkt redan klockan 17:15 vilket betyder att hela eftermiddagspromenaden från och med nästa vecka kommer att ske i mörker. Känns inte allt för lockande måste jag säga.

Väl hemma igen kollade jag igenom bokföringen i klubben men fick inte kontanterna att stämma så jag struntade i det hela och väntar tills jag är piggare... Kanske bara tänker fel?

Efter att ha fixat middag och ätit var det dags att fixa med månadens räkningar och sedan satt jag och surfade vid datorn resten av kvällen då jag inte orkade nått mera och det inte var nått särskilt på tv...

Inga kommentarer: