måndag, oktober 25, 2010

Trött och frusen

Redan när jag satte mig och åt frukost så kände jag att jag var frusen och dagen fortsatte så ända tills jag gick och la mig. Brrrr!

Var dessutom EXTREMT trött hela dagen. Trodde inte jag skulle orka med dagen men hur det än var så funkade. Dagen var i och för sig rätt så fullspäckad och det var nog tur. På förmiddagen var jag ute på två inspektioner, den ena hos två tattuerare och den andra på en fotvårdsklinik.

På lunchen drog jag en repa på stan och efter lunch var det ett möte som tog några timmar.

Efter jobbet hade jag tänkt ta en kort promenad men när jag väl kom ut så hamnade jag till sist på golfbanan så det blev en längre promenad och det var nog också bra eftersom jag som sagt var så trött.

Till middag idag blev det Renskav men sen blev jag ju bara sååå sötsugen så när vi ändå satt och såg tv så passade jag på att fika också för då fick jag ju dessutom en anledning till att dricka nått varmt för att hålla värmen.

Inga kommentarer: