torsdag, oktober 21, 2010

Snart helg

Så har ännu en vecka gått, en vecka som verkligen sugit musten ur mig. Dagen i dag har dock varit helt OK. Mycket som hänt men inte den hysteriska stressen som varit tidigare. De flesta är tillbaka på jobbet och desutom har telefonen varit lugnare idag.
På lunden ghorde jag ett försök att fota Humla med rosetten men det blev bara skit. Hon vill inte alls vara med... Får göra ett nytt försök till helgen då jag kan få lite hjälp.Idag var det dessutom dags för mig att mäta cesium igen så lite övertid blev det även idag men bara en timma denna gång.

Väl hemma från jobbet väntade en långpromenad på Golfbanan och sedan var det dags att ordna efterrätten till morgondagen så att det är lite mindre att fixa imorgon.

Till middag blev det palt och sedan hann jag med att koka lite älgkött till hundarna samt koka köttbenen sedan förra helgen.

Inga kommentarer: