måndag, oktober 04, 2010

Schwosh!

Veckorna passerar i ett huj och man hinner ju knappt med sig själv... Nu är en ny vecka här, den första i oktober.

Dagen passerade snabbt på jobbet, det mesta gick åt till att planera vår kommande studieresa.

Efter jobbet åkte vi till Kjelles och bställde ett ntt soffbord. Vi höll på att göra ett riktigt klipp också men tyvärr så gick den affären inte riktigt i lås... Attans! Annars hade vi fått ett bord som kostade 5800kr för 4200kr, hade ju inte varit helt fel!

Efter en snabb middag tog jag med hundarna på en promenad. Usch, det börjar verkligen bli mörkt tidigt på kvällarna nu för tiden. Fördelen idag var dock att jag för första gången efter sommaren kunde gå på Golfbanan. Det är skönt att gå där både för egen del och för hundarna som får stora ytor att röra sig över. Tyvärr brukar det ju hålla till golfare där allt som oftast men nu om man går vid 18.30-19:00 är det lite för mörkt för golfarna så då får man vara själv på de stora ytorna.

Väl hemma tog jag ÄNTLIGEN tag i SSRK bokföringen. Gick förvånandsvärt snabbt så nu är de bara de sista verifikationerna som ska in men innan jag kan lägga in dem måste jag invänta lite svar...

Inga kommentarer: