tisdag, december 14, 2010

Förhandling

Idag var det dags... att förhandla inför en eventuellt förlängning av chefstjänsten. Vi hade fått ett vad jag kallar riktigt skambud. Efter förhandligen nåtte vi frammåt. Kanske inte såå långt som jag hoppats men acceptabelt i alla fall... Vi får se hur våren blir...

Annars präglade mest dagen av flytt hit och dit...

Efter jobbet gick jag en promenad med hundarna på golfbanan. Det var rejällt kallt men är man klädd så... Hundarna gjorde några repor upp i skogen så jag antar att rådjuren hade rört sig i området för inte allt för länge sedan.

Idag åt vi åter igen lite julinspirerad mat. Henke gjorde Janzon och jag grillerade ju skinka igår så den åt vi såklart. Sedan blev det en laxsmörgås, några köttbillar och lite rödbetssallad också. Precis lagom mycket så att man inte blir övermätt...

Kvällen i övrigt då? Jag däckade och somnade strax efter 21 så det var den dagen...

Inga kommentarer: