tisdag, december 07, 2010

Ljus & Glöggparty

Jobade på idag med diverse praktiska grejer. På lunchen gick jag ner på stan och köpte en klockan och spanade lite efter julklappar sedan jobbade jag in lite tid så jag hann med att rensa lite pärmar i arkivet också.

Gjorde en äcklig upptäkt av ett älgprov i cesiummätaren vilket nog legat där i en dryg vecka. Det hade jäst och luktade ENORMT äckligt!!!

Efter jobbet var jag såklart ute i skogen med vovvarna. Det var rätt kallt idag, 16 grader men det kändes OK ändå. Gissar att jag helt enkelt klädde mig rätt och då är det ju inga problem...

Var sedan ner på stan för att inhanda lite julklappar och efter middagen gick jag över till Gunilla på Ljusparty med kombinerad glöggprovning. Passade VÄLDIGT bra då jag var rejällt frusen idag...

Lite ljusinköp blev det såklart också även om de kostar en del.

Kvällen avslutades med lite datakoll...

Inga kommentarer: